Polityka prywatności

Polityka wykorzystywania plików cookie

Korzystając z zasobów internetowych i możliwości dostępnych na stronie wwdom.pl i jej zakładkach, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików „cookies” (tzw. ciasteczek). Jeśli nie zgadzasz się na takie działanie, zmień ustawienia swojej przeglądarki lub opuść stronę.

Cookies

Pliki „cookies”, czyli polskie ciasteczka, są plikami głównie tekstowymi o niewielkich rozmiarach. Zapisywane są automatycznie i przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika strony internetowej, której dotyczą. Istnieją w celu sprawnego i czytelnego korzystania z możliwości określonego serwisu internetowego. Tylko dzięki ich wykorzystaniu możliwe jest prawidłowe działanie stron internetowych. Akceptacja ich obecności i wykorzystania jest zatem niezbędna do prawidłowego wyświetlania się strony i odpowiedniej nawigacji po jej treściach.

Używając naszych stron, możesz otrzymywać ciasteczka pochodzące z innych, powiązanych serwisów (zwłaszcza portali społecznościowych i wyszukiwarek).

Użycie „cookies”

Dzięki plikom „cookies” korzystanie z serwisów internetowych staje się prostsze, wręcz intuicyjne. Ponadto zawartość poszczególnych stron internetowych dopasowywana jest do indywidualnych preferencji Użytkownika. Plików „cookies” używamy na stronie internetowej głównie w celu dostosowania zawartości stron do oczekiwań Użytkownika i optymalizacji korzystania z zasobów. Dodatkowo dzięki nim zbieramy anonimowe statystki mówiące o aktualnych trendach wśród Użytkowników korzystających ze strony. Pomagają nam zatem tworzyć dane dotyczące odwiedzalności serwisu. Na tej podstawie jesteśmy w stanie ocenić realne zainteresowanie serwisem i świadczonymi usługami.

Użyte w ten sposób pliki „cookies” nie ingerują w proces identyfikacji użytkowników. Wszelkie dane pozostają anonimowe.

Rodzaje cookies i ich przechowywanie

Na naszej stronie internetowej używamy ciasteczek, które są konieczne do jej działania, poprawiają jej wydajność i funkcjonalność. Są to zatem uwierzytelniające pliki umożliwiające logowanie, zapamiętujące ustawienia użytkownika (np. blokadę reklam czy wyskakujących okienek). Oprócz nich korzystamy również z plików informujących nas o sposobie korzystania z naszych stron przez Użytkowników. Zapamiętują one także wybrane przez Użytkownika ustawienia.

Istnieją dwa rodzaje ciasteczek wyróżniane ze względu na czas ich przechowywania. Są to „cookies” sesyjne i stałe. Pierwsze z nich pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu jego wylogowania się lub opuszczenia serwisu (zamknięcia karty przeglądarki lub przeglądarki). Drugie natomiast pozostają na nim przez dłuższy czas – aż do momentu końca ich żywotności lub ich usunięcia.

Blokady

Oprogramowanie wielu urządzeń końcowych Użytkownika domyślnie pozwala na korzystanie i przechowywanie plików „cookies”. Użytkownik może jednak w każdej chwili zmienić swoje ustawienia. Przeglądarki dają możliwość dokonania blokady wszystkich ciasteczek, ich części lub ich usunięcia. Użytkownik może dodatkowo żądać również potwierdzenia przed ich zapisaniem na urządzeniu. W tym celu wystarczy skorzystać z ustawień i pomocy oprogramowania, z którego Użytkownik korzysta podczas przeglądania strony.

Jeśli Użytkownik zablokuje ciasteczka lub jedynie ich część, strona może nie działać prawidłowo. Nie dopasujemy treści i wyglądu strony do preferencji Użytkownika oraz nie będziemy mogli dokonywać badań statystycznych. Nie wykorzystujemy żadnych danych Użytkowników. Wszystkie preferencje zbierane są anonimowo.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

  1. Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy o sposobach i zasadach, na jakich odbywa się przetwarzanie danych Użytkowników serwisu i Usługobiorców.
  2. Użytkownik odpowiada za prawdziwość podanych danych osobowych.
  3. Przetwarzanie danych odbywa się w przypadku danych zebranych podczas nawiązania kontaktu, wyrażenia zainteresowania naszą ofertą i jej szczegółami, korzystania z usług, w tym zlecenia czynności pośrednictwa i zawarcia umowy.
  4. Administratorem danych osobowych jest firma Biuro Nieruchomości WW DOM sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Szablowskiego 6/7, 30-127 Kraków, NIP: 6772454684, zwana dalej Administratorem.
  5. Główne cele przetwarzania danych osobowych to:
  • nawiązanie przez Użytkownika kontaktu z Administratorem i jego utrzymanie
  • okazanie zainteresowania ofertą lub zlecenie jej wykonania
  • odpowiedź na próby kontaktu, przedstawienie ofert, podjęcie czynności pośrednictwa, w tym zawarcie Umowy
  • rozpatrzenie ewentualnych reklamacji
  • analiza danych, marketing bezpośredni
  • archiwizacja danych dla ich zabezpieczenia na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, w tym w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z Umowy lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • realizacja obowiązków publicznoprawnych Administratora.
  1. Wszelkie udostępnione dane osobowe mogą być przekazane przez Administratora podmiotom przetwarzającym je na jego zlecenie na podstawie odpowiednich umów. Dotyczy to w szczególności dostawców usług IT, podmiotów świadczących usługi księgowe, prawnicze i inne związane z działalnością Administratora.
  2. Dane osobowe Użytkowników nie są przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  3. Przetwarzamy i przechowujemy dane osobowe wyłącznie przez okres trwania Umowy. Tuż po jej wygaśnięciu okres przechowywania danych może zostać wydłużony o okres przedawnienia roszczeń. Dokonuje się tego jedynie w przypadku konieczności ich gromadzenia i przetwarzania dla dochodzenia ewentualnych roszczeń i obrony przed nimi.

Użytkownikom przysługują liczne uprawnienia:

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.
  2. Użytkownik może żądać od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ma prawo dokonywać zmian w ich aktualnym brzmieniu, ich sprostowania oraz usunięcia.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych przez Administratora lub ich przeniesienia do innego Administratora (w przypadku automatyzacji procesu).
  4. Użytkownik może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych (na podst. art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz wnieść skargę lub zażalenie do organu nadzorczego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, które jest miejscem jego zwykłego pobytu w przypadku uznania, iż przetwarzanie Danych Osobowych narusza przepisy RODO.
  5. Użytkownik ma prawo do skutecznego środka ochrony prawnej przed sądem wobec Administratora, który naruszył prawa obowiązujące w kwestii przetwarzania danych osobowych zgodnie z zasadami RODO i/lub wobec prawnie wiążącej decyzji organu nadzorczego oraz w przypadku braku rozpatrzenia skargi.

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania: